maanantai 25. helmikuuta 2013

kotoilua!

Kylläpä se vain lähtikin loma kivasti liikkeelle. Nyt on tyttökin kumeessa. Pojalla ei kuitenkaan ollut vesirokko (luultavasti) vaan jotain muuta ihme näppyä naamassa. Varmaankin vain flunssasta johtuvaa. Nyt sit ei auta muu kun pysytellä kotona, vaikka ainahan täällä hommaa riittää. Sain siivottua ja napsin sit samalla niitä kuvia kun lupailin :) 
Kiva huomata, että olin taas saanut uuden lukijan :) Tervetuloa!

 No niin siinä nyt on meidän uusi vitriini. Mulla nyt on toi tuoli ja ikkunapoka kiertäny ympäri olohuonetta, mut nyt ne saa luvan olla tuossa siihen saakka et löydän tuohon jotain muuta tilalle.



 Senkin päällekkin oli pakko käydä ostaan samanlainen pellavaliina, kun sohvapöydällä. Se oli niin kaunis. Olen aivan ihastunut pellavaan :)
 Tässä vaiheessa on minun juhannusruusu matto tällähetkellä :)

 Makuuhuoneeseen saatiin maalattua noi ikean tummanruskeat yöpöydät valkoisiksi. Voi kun tulikin raikkaamman näköistä.

 Tämä lipasto taitaakin olla sit seuraava projekti, jolle täytyis tehdä jotain. Olen sen viimekesänä kirpparilta ostanut. Siinä on vain tosi huono maali päällä.

2 kommenttia:

  1. Aivan kertakaikkisen ihana tuo lipasto!! Ja tosi somat yöpöydätkin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Itsekkin tykkään, kun ostin lipaston niin se oli sinertävä ja siinä oli jotain ihme kuvioita. Maalasin sen valkoiseksi, mutta pinnasta ei tullut kovin hyvä. Täytyy keväämmällä ottaa uudelleen käsittelyyn, kun ulkona pystyy jo hiomaan :)

    VastaaPoista