perjantai 7. helmikuuta 2014

Perjantai ilta

Iltaa...Ja tervetuloa uusille lukijoilleni :) 

Tänään oon aamun väkertänyt vauvalle turvakaukaloon uutta päällistä. Edellinen oli jo niin kulunut, että kaipasi kyllä uutta kangasta. En ole mikään ompelija, mutta ihmeen hyvää jälkeä olen saanut aikaiseksi. Tosin kyllä purkamaan jouduin moneen otteeseen. Vielä on hieman kesken, pientä näpräilyä, mihin mulla ei tahdo hermot kovin pitkäksi aikaa kerralla riittää. Vähän kerralla niin parempi tulee :)

Iltapäivästä käytiin pikkuveljen synttärikahveilla ja mies jäi sinne "poikien iltaa" viettämään. 
Ai, että mulla onkaan ollut rauhallinen ilta. Lapset touhusivat kauon aikaa omiaan ja laittoivat ajoissa nukkumaan. Itse innostuin ensin päällystämään pari kenkälaatikkoa ylijääneellä tapetilla. Sit kokeilin vauvanhuoneeseen meidän makkariin virkkaamaani mattoa. Se sopi niin kivasti et täytyy alkaa vissiin toinen tekemään. Sit ostin uuden tähti kapan. Sekin oli kiva, ja toi mukavasti valoisuutta huoneeseen.
Tänä "uuden" sängyn saatiin raahattua sisälle. Tykkään siitä ihan hirveeti. Voi ku löytäisin jostain toisen saman tyylisen pojan huoneeseen. Olen sen ikean sinisiin Mammut kalusteisiin niin kyllästynyt.




 Tälläisiä laatikoita...Vähän kupruili aluks, mut nyt kun kuivas kunnolla liima, niin suoristu aika hyvin.
 Innostuin kuvaileen vähän paikkoja...ihmeen sumeita tuli jostain kuvista. Poitsu on taas tainnut säädellä kameran asetuksia...








                                       
                                       Mukavaa viikonloppua!
                       Marja

2 kommenttia:

  1. Sänky on aivan ihana!!! Ja kivoja tuli laatikoista :) Mukavaa nähdä tällaisia isompia kuvia teidän kodista! Onpa teillä ihanan tilavaa!! Ja kaunista :)
    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nanette. Oon itekki aivan ihastunu tuohon sänkyyn :) Mukavaa alkanutta viikkoa!!!

    VastaaPoista